Toplam 377 konuya 2465 yorum yazıldı.
Pdo & Ajax Blog Scripti Kodlama Bölüm 17

Arkadaşlar selamun aleyküm serimize kaldığımız yerden devam ediyoruz :) 



Bu serimizde işledğimiz konular aşağıdadır.



- Detay kısmında tek satırlık kod düzelttik

- Loc fonksiyonumuzu kullandık

- Sosyal medyada paylaş kısmını ajax ile bitirdik





Herkese kolay gelsin arkadaşlar 18.video geliyor birazdan :)

Yorumlarınızı eksik etmeyiniz..




Yorumlar

yasin

23.07.2016 17:17

Yavuz hocam merhabalar, sitenizi devamlı takip ediyorum paylaşımlarınızın devamını dört gözle bekliyoruz.

Gusto

16.07.2016 14:38

Seni içten duygularımızla kutluyoruz. Emeğin ve desteklerin için teşekkür ederiz. http://gustobilisim.com.tr

YAVUZ SELİM ŞAHİN

04.07.2016 09:21

Cem sıkıntı varsa çözeriz sorun yok :) bağlanır hallederiz :)

cem766

04.07.2016 03:14

Yavuz hocam öncelikle selemlar.. Ben yazıyı facebook ta paylaşırken enteresan bişey oldu, nedenini anlamadım, daha doğrusu bazı yazılarda oluyor, yazının resmi değilde, o yazıya yorum yapan üyenin resmi çıkıyor facebookta!! yorumlanmamış yazılar falan derken neyse ilerleyen derslere doğru bayaa bi kurcalarım nedenini..

cem766

04.07.2016 00:25

kafamızı gözümüzü kırmışsın resmen, olurda bu kadar olur helal

YAVUZ SELİM ŞAHİN

03.07.2016 22:45

Bende bayram sonrasına kalmasın diye 2-3 tane birden çektim :)

Süleyman

03.07.2016 22:39

Ellerine sağlık kardeşim kendi adıma umudumu kesmiştim bayram sonrasına kaldı diye ama diğeri yolda diyince mutlu ettin. Bakalım nasıl olmuş :)

Yorum Yaz