Toplam 317 konuya 1910 yorum yazıldı.
Videolarım Hakkında Açıklama

Selamlar arkadaşlar bu konumda herhangi bir ders işlemeyeceğiz.Sadece sizlere videolarım hakkında bir kaç şey söylemek için bu konuyu açıyorum :)



Biliyorsunuz kanalım yine kapatıldı fakat bu kapatılmanın sebebini kendi içimde çözdüm ve müsait bir zamanda yeni bir kanal daha açacağım.Yine mi derseniz evet yine pes ettiremeyecekler :)



Videolarım hakkındaki konuya gelecek olursak tüm videolarımı "dailymotion" yükledim ve bloğumdaki videoları konularımdaki video linklerini düzenledim.



 



Yani şuanda tüm videolarımı izleyebiliyorsunuz.Yeni videolar çekmeye devam edicem söylediğim gibi pes etmek yok gelir için değil birşeyler öğretmeye çalıştığım için farklı farklı yerlere yükleyeceğim yine de o videoları sizlere ulaştırmak için elimden geleni yapacağım.



 



İlgi ve alakanıza çok teşekkür ederim bloğumu takipte kalmayı lütfen unutmayın :) 



Saygılarımla bahtsız bedevi : Yavuz Selim ŞAHİN




Yorumlar

Onur ibrahim

24.04.2018 14:44

Kardesim gercekten emeğin çok bizde hakkını helal et biz yanindayiz kardesim kanalininda acilmasini en kosa zamanda bekliyoruz senin gibi insanlar az bulunur

YAVUZ SELİM ŞAHİN

01.02.2018 16:24

@cem766 çok teşekkür ederim daha güzel videolar hazırlıcam :)

cem766

01.02.2018 12:16

Yavuzum sen bizimsin ne gerekiyosa diycen yapcaz...

YAVUZ SELİM ŞAHİN

30.01.2018 23:05

@enes eyvallah sağolasın tüm videolarımı farklı yere yükledim :) yenilerini çekmeye devam edicem :)

ENES

30.01.2018 13:04

Sizin Gibi Emeğini Hakkıyla Yapan Kişinin Kanalı Açtıkça kapatılır anlamadımki. Hocam Ama Siz Genede Videolarınızı esirgemeyin

Yorum Yaz